Followers

Wednesday 6 June 2012

C+O+M+P+L+I+C+A+T+E+D

Assalamualaikum and good day,utk everyone yang baca post nieh..duduknya saya di sini menulis post cenggini yang lebih menampakkan kepada formula matematik yang baru ditemui daripada menjelaskan makna yang tersembunyi di sebaliknya..
haha.. ayat metafora cmpur hiperbola betol.. taw lha ko dh lme x g skola.. cuti kan?


huh, hari ni adalah hari yang paling2 aku rase complicated sgt2.. nak taw nape?
Berikut adalah sebab-sebabnya.. jeng3:

1. Kerja kursus yang amat ku x sbr untuk menyiapkannya kerana semakin menderita dh aku buad kerja2   menaip nieh.. huh.. taw lha yang Bill Gates dh cipta Microsoft Word lepas tue,cikgu terus bagi k.kursus yang aku pilih nk taip (dah tue bleh tulis tgn pesal ko taip?) malas nk tulis.. second option .. taip. Bangga ler tue Bill Gates aku gune microsoft word dy nk buad kije kursus.. mcm lha dy taw..

2. wah3! Kerja Sekolah.. indahya banyak kerja sekolah.. fuh, memang mencabar emosi aku yang lebih terarah untuk menghabiskan masa cuti drpd mengadap buku2 yang b'timbun mengalahkan Profesor .. semestinya inilah kenangan terindah yang aku ingat sampai ku bertemu jodohku nanti.. hehe.. guraw je ek..don't take it serius dude..

                                                     
                                     (aku pom cmni kat umah cuma a bit better than this one)

3. Kisah hidupku yang sedia ada dramatik.. tmbah plak terlalu banyak perkara yang b'laku hari ni.. adhoyai! ya Allah.. tabahkanlah aku menghadapi dugaanMu..

Life is so complicated cause it's not as simple as you think.. if not, why do I call it complicated, right?
                                         

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

HTML Comment Box is loading comments...