Followers

Thursday 9 August 2012

TRIAL PMR !!

Assalamualaikum.. dah lame gler x post dlm blog nieh.. dah bersawang daa.. busy ngan exam, study and so on.. sebab tue la x der mase nk bukak blog.. that's the membebel part.. proceed to next part :-

TRIAL OH TRIAL..

Berdasarkan kajian yang dijalankan ke atas pelajar2 yg pernah menduduki TRIAL PMR.. pasti ramai yang menjawab.. "soale payoh po gapo", except bagi insan2  yang benar2 pakar dan genius dalam menjawab soalan-soalan PMR  .. sebenarnyew... aku rase x berape nk ckop preparation untuk exam nieh tapi.. InsyaAllah..hopefully straight A's in my hands..

cume nak cter nyew.. trial nie lha first time or in Malay kali pertama pekse dalam dewan.. punye la real suasana exam tuh,, rasew cam dah PMR.. (perasan mode).. aku pulak dok kat barisan pertama, bersamaan dengan tepi pintu dewan menyamai  ketiga dari belakang di kedudukan yang ke 19 dari depan.. kalau 20 dh same nga bufday aku,, huh..

so, exam lha aku sebagaimana pelajar2 skola yang laen.. ade soklan yang memang dalam kotak pemikiran aku, ade ugak yang aku pom x tahu mane ler jawapannya dalam buku teks..ade yang aku rase bersemangat nak jawab .. and ade jugak yang jawab separuh soklan pom rase dah nk tertido, becoz exam time tengahari, ngantuk derr..  mase exam Geografi, aku plak bleh tertinggal kalkulator, naseb baek Geo, kalau Math Paper 1.. ntah la.. naseb baek betol aku kira walau tanpa Mr.Calculator, kalau tak.. rugi satu soklan.. sob3x..

Tue je larh aku punyew pengalaman untuk trial nieh, malas nk cter panjang2 , result jer yg jadi tanda tanye skang ...

Untuk PMR Candidates 2012.. aku harap korang dapat result yang korang idam2kan..
PMR STRAIGHT A's.. Let's break our school record!!




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

HTML Comment Box is loading comments...